1. Csak regisztrációval lehet vásárolni?
Regisztráció nem szükséges a vásárláshoz, vendégként való rendelés is lehetséges. Amennyiben saját fotóból szeretnél tapétát nyomtatni szükségünk van a regisztrációdra. Saját fiók létrehozásakor folyamatosan végig követheted rendelésed állapotát, újabb rendelés leadásakor már nem kell a számlázási és a szállítási címet újra megadni.
2. Elfelejtettem a jelszavam, mit tegyek?
Jelszó emlékeztetőre kattintva megváltoztathatod a jelszavadat.
3. Mennyi a szállítási költség?
MPL futárszolgálat esetén: - A megrendelt terméket bruttó 5.480 Ft postaköltség terheli, amely tartalmazza a bruttó 1.500 Ft csomagolási költséget is.
GLS futárszolgálat esetén: - A megrendelt terméket bruttó 6.000 Ft postaköltség terheli, amely tartalmazza a bruttó 1.500 Ft csomagolási költséget is.
4. Mennyi idő alatt kapom meg a terméket?
A tapétákat a GLS vagy MPL futárszolgálat viszi házhoz, jellemzően a feladástól számított 24 órán belül, így a rendelés leadásától számított 7-10 napon várható a csomag megérkezése. A futárszolgálatnak való átadásról e-mail értesítőt küldünk.
5. Ha meggondoltam, mennyi ideig mondhatom le a terméket?
Az Európai Parlament és Tanács 2011/83/EU számú irányelvének és a 45/2014. (II.26.) Korm.rendelet szabályozásának értelmében a fogyasztó a termék kézhez vételétől számított 14 napon belül elállhat a szerződéstől. Nem illeti meg a fogyasztót az elállás jog olyan előre nem gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján, a fogyasztó kérésére gyártottak.
6. Ki vásárolhat a webáruházban?
A webáruházból bárki rendelhet, aki elfogadta az ÁSZF-ben foglaltakat.
7. Hogyan jut el hozzám a tapéta?
A terméket a GLS vagy MPL futárszolgálat szállítja házhoz, a feladástól számított 24 órán belül.
8. Hogyan fizethetem ki a terméket?
Webáruházunkban kettő fizetési lehetőség közül választhatsz:
• Előre utalás során az alábbi bankszámlára kérjük elutalni a fizetendő összeget. Díjbekérőt munkanapon a megrendelés utáni 24 órán belül küldünk. A számlánkon való jóváírás után küldjük a terméket.Cégnév: Prowar-Dec Kft.
Cím: 6724 Szeged, Kossuth L.sgt.50.fsz.6.
Bankszámlaszám: CIB BANK 10700062-73749048-51100005
Fontos, hogy a megjegyzés rovatban tüntesd fel a megrendelés számát a könnyebb beazonosíthatóság érdekében. A banki átutalás miatt így 1-2 nappal hosszabb lehet a szállítási idő.
• Utánvétes fizetésre is lehetőség van, ebben az esetben a futár részére kell a feltüntetett összeget kifizetni.
9. Saját fotóból vagy képből szeretnék tapétát. Mekkora felbontású képre van szükségetek?Legalább 10-15 Megapixeles, minimum 300 dpi felbontású képet tölts fel!
Összesen 15 db képet tölthetsz fel egy fiókba és maximum 10Mb lehet egy kép mérete. A feltöltött képek formátuma lehetőleg jpg,pdf vagy eps legyen.
A képeket minden esetben mi is ellenőrizni fogjuk, hogy a kiválasztott méretben jó minőségű e, és erről értesítünk, hogy ha nem tartjuk megfelelőnek. Ez a te érdekben történik, hogy biztosan a megfelelő minőségű tapéta tudjon a szobád falára kerülni.
10. Magam is fel tudom rakni a tapétát vagy mindenképpen szakemberre van szükségem?A tapéta felrakási útmutatóban részletesen leírjuk, hogy hogyan célszerű a tapétát felrakni, hogy az a legszebb legyen a szobád falán. Te is felrakhatod, de nagyon fontos, hogy azokat a lépéseket végezd el, amit javaslunk, a legjobb minőség elérése érdekében.
11. Milyen típusú tapéták közül választhatok?
A tapéták és a poszterek témák szerint vannak kategorizálva. Ezek alapján könnyedén megtalálhatod a stílusodnak, elképzelésednek megfelelő mintát. Ha mégsem találod az igazit, fordulj hozzánk bizalommal, és megpróbálunk segíteni neked!
12. Mitől környezetbarát a tapéta?
Az oldószermentes gyártási technológiának köszönhetően tapétáink nem zárják le a fal szabad levegőzését, így az nem tud bepenészedni a tapéta alatt. Ennek köszönhetően bátran használhatod gyerekszobába is!
13. Lakberendező vagyok, nagy tételben szeretnék vásárolni. Ebben az esetben van-e lehetőségem kedvezmények igénybevételére?
Ebben az esetben írj egy e-mailt az info@wallartdecor.hu címre és a pontos igény ismeretében egyedi árajánlatot adunk.
14. Vászonkép esetén a keretezést is vállaljátok?Vászonképeinket minden esetben vakrámázva készítjük el, és így kerül szállításra. A vászonképeink ára már tartalmazza a vakráma készítés költségét is!
15. Sikertelen a szállítás, nem kaptam meg a jelzett időpontban a terméket. Mit tegyek?
Amennyiben házhoz szállítás esetén a csomag átvétele sikertelen, ennek tényéről a szállító értesítést hagy, illetve a lehetőségéhez képest telefonon értesít, majd legfeljebb egy alkalommal ismét kísérletet tesz a csomag szállítására. A kiszállítás munkanapokon 8-17 óra közötti történik. Kérjük adj meg olyan szállítási címet és telefonszámot, ahol és amelyen a fenti időintervallumban elérhető vagy!
16. Sérült a csomag, mit tegyek? Nem a megrendelt terméket kaptam.Ha külsérelmi sérülést látsz a csomagon, akkor ne vedd át! Ebben az esetben kérünk hívj fel minket és tájékoztass a tényről. Amennyiben átvetted a csomagot, abban az esetben azonnal bontsd ki és ellenőrizd annak tartalmát. Ha szállítási sérülést tapasztalsz, vetess fel jegyzőkönyvet a sérülésről, hogy a lehető legrövidebb időn belül intézkedhessünk. Amennyiben a kézbesítés napján nem jelzel számunkra sérülést, reklamációt nem tudunk elfogadni. Amennyiben nem a megrendelt terméket kaptad, kérlek jelezd számunkra e-mailben vagy telefonon soron kívül.
Amennyiben a vásárlás folyamán bármilyen panaszod merül fel, azt kérjük jelezd e-mailben az info@wallartdecor.hu e-mail címen vagy telefonon +36 20 383 3631-es a számon. A reklamációkat minden esetben kivizsgáljuk és a bejelentést követő 30 napon belül választ adunk.